بورس كالا

در هفته منتهی به ۱ آذر ماه، ۷۹۳ هزار و ۹۶۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۵ و ۲۶ درصدی در حجم و ارزش را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۳۷ هزار و ۸۰  تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۳۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۸ هزار و ۲۵۰ تن فولاد، یک هزار و ۴۱۰ تن مس، یک هزار تن سیمان و ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۶۱ هزار و ۸۲۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از۱۴هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۱۹۴ هزار و ۸۲۵ تن وکیوم باتوم، ۹۴ هزار و ۴۸۰ تن قیر، ۵۰ هزار و ۶۷۳ تن مواد پلیمری، ۱۹ هزار و ۶۳۴ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۲۳۰ تن گوگرد، ۱۵۰ تن گازها و خوراک ها و ۸۶۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله  ۶۱ هزار و ۳۱۰ تن گندم و ۲۱۵ کیلو گرم زعفران رشته ای بود.همچنین ۳۲ تن کالا نیز با ارزش ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها